ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ

Η σημαντικότερη υπηρεσία που οδηγεί σε αύξηση κρατήσεων και δημιουργεί σταθερούς και ικανοποιημένους πελάτες είναι η σωστή επικοινωνία με τους επισκέπτες.

14

Η Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών της bestbnb επικοινωνεί με τους υποψήφιους επισκέπτες, στη γλώσσα τους και φροντίζει ώστε:

  •  να ολοκληρωθεί ή επιβεβαίωση της κράτησης

  •  να γίνει η πληρωμή της προκαταβολής ή και όλου του ποσού

  •  να φτάσει εύκολα ο επισκέπτης στο κατάλυμα

  •  να νιώσει ασφάλεια κατά τη διαμονή του

  •  να επισκεφτεί το κατάλυμα ξανά στο μέλλον

Η bestbnb έρχεται σε επαφή με τον επισκέπτη από την πρώτη στιγμή που θα κάνει την κράτηση, με ένα μήνυμα καλωσορίσματος.

Ακολουθεί απάντηση σε όλες τις απορίες του για το κατάλυμα, την περιοχή και τις διαθέσιμες δραστηριότητες, καθώς και ενημέρωση του επισκέπτη για όλα τα κανάλια που υπάρχουν στη διάθεσή του και όλες τις τρέχουσες προσφορές.

Δημιουργώντας έτσι ένα κλίμα εμπιστοσύνης, ο πελάτης νιώθει σίγουρος για την επιλογή του και επιβεβαιώνει την κράτηση, προχωρώντας στην πληρωμή προκαταβολής ή και όλου του ποσού.

Η διαχείριση της κράτησης, συνεχίζεται όταν λίγες μέρες πριν την άφιξη, αποστέλλονται στον επισκέπτη, οδηγίες προς το κατάλυμα και τα τηλέφωνα της ομάδας check-in της bestbnb, που θα τον υποδεχτεί και θα βρίσκεται στη διάθεσή του καθόλη τη διάρκεια της διαμονής του.

Τα μέλη της ομάδας bestbnb είναι πλάι στον επισκέπτη κάθε στιγμή, είτε σε επείγοντα περιστατικά είτε σε απλές απορίες (προτάσεις εστιατορίων, παραλίας κτλ)

Πριν την αναχώρηση του, η bestbnb επικοινωνεί με τον επισκέπτη για να λάβει το ανάλογο feedback και να ζητήσει review.

Η διαχείριση μία κράτησης όμως δεν σταματάει στην αναχώρηση, καθώς η bestbnb κρατάει επαφή με τον επισκέπτη σε γιορτές και τον ενημερώνει για τα νέα του καταλύματος, κερδίζοντας έτσι σταθερή πελατεία για κάθε κατάλυμα.

Γίνετε σήμερα

Συνεργατης μας!